perfectlife

Alla inlägg under april 2013

Av Maya Tolas - 30 april 2013 06:44

  Godmorgon på er. Idag i skolan så ska det bli kul för att det är sissta dagen i skolan tills vi är lediga en dag. Så ikväll blir det riktigt mys man vet inte om det blir godis.  nu sitter jag här då och bloggar. Och jag ville bara säga att i söndags fredags och lördags har det varit svårt att blogga för att jag har varit i göteborg och kollat när min bror har spelat innebandymatcher och då har jag kommit hem ganska sent.Och i söndags hade jag dansuppvisning och det gick bra.  

Av Maya Tolas - 28 april 2013 08:48

 


Godmorgon mina bloggläsare. Nu har jag äntligen vaknat. Idag så ska jag ha dansuppvisning på ett stort köpcenter det ska bli jätte kul. Tyvärr så hade jag velat vara i Göteborg också för brorsan spelar kvartsfinal i innebandy.......men men man kan inte vara på två ställen samtidigt! Jag var med både på fredag kväll och igår morse och kolla på honom. Blir det final spelas den runt fyratiden och då hinner jag att åka dit och kolla. Heja Haif!!! Nu ska jag packa mina saker som jag ska ha med mig på dansuppvisningen. Kraaaaam alla

Av Maya Tolas - 26 april 2013 13:11

Hello mina bloggläsare idag är en strålande dag det är FREDAG. Men idag i skolan  så har vi haft musik,engelska,sv/so och IUP. Men vi slutar vi 12:30 så skönt WOW. men när skolan var slut hämyade min pappa mig och så åkte vi till torp och handla sen åkte vi hem. Men nu sitter jag och bloggar och ser på tv. PUSSSSSS

Av Maya Tolas - 25 april 2013 07:03

 

Så godmorgon mina bloggisar. Idag i skolan ska jag ha prov om medeltiden men jag har pluggat så det ska nog gå bra. Och på morgonen har jag ätit packat väska och pluggat. Men nu är jag på badrummet och ska fixa mig.  

Av Maya Tolas - 23 april 2013 16:44

 


Hej mina älskade bloggisar. Idag i skolan har jag haft sv/so, no och matte och det har varit roligt. Nu har jag varit och hejat på Haif. Matchen slutatde 2-2, bra jobbat Haif. Och nu sitter jag i soffan och slappar och ser på TV. Mamma har gjort världens goaste toast..mummmmssss  Bloggar mer imorgon efter skolan

Av Maya Tolas - 23 april 2013 06:50

 

Godmorgon mina bloggisar. Det har varit lite svårt att blogga nu för att jag har prov och skolan men jag gör mitt bästa, Men äftersom jag inte bloggade igår så kan jag ju berätta vad jag gjorde igår. Jo igår efter skolan var jag på torp och kollade inneskor till mig. vi hittade ett par skor men det fanns inte i min storlek så vi köpte inga skor så vi åkte hem. Men när jag kom åt vi mat. Men nu ska jag åka till skolan

Av Maya Tolas - 22 april 2013 07:05

 

Ja nu är det måndag igen. Måndagar tycker jag inte är bra för att då får man sova så kort eftersom man har fått sova så länge på helgen. Men nu har jag ätit och gjort mig klar.  

Av Maya Tolas - 20 april 2013 20:36

  

Idag har jag haft en super härlig dag med besök från Norge och allt det har varit så kul. Det hade med sig världens finaste bebis han var jätte gullig han tyckte att et var så roligt när jag kittlade han på magen hihihi. Men äfter en härlig dag är det skönt att sitta i soffan och blogga och äta pizza  

Presentation


Hej jag heter Maya. Jag är en mode och fotbollstokig tjej som här kommer att skriva om My perfect life.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards