perfectlife

Alla inlägg under maj 2013

Av Maya Tolas - 27 maj 2013 19:47

Hej mina bloggare idag så har jag varit i skolan, varit hemma, kollat på min,fotbollsträning det var jätte kul att kolla på träningen iallafall för att vara med kunde jag ju inte eftersom jag har blivit skadad, I skolan så har vi haft idrott, sv/ so , sv/ so igen och prestationen det har varit kul. På prestationen så har vi varit ute och haft lektioner den första var att vi skulle få en lapp att sätta på ryggen och det stog ett djurnamn och så fick man gå runt och fråga olika frågor för att mannavulet komma på vilket djur det var och man fick bara svara JA och NEJ. Den andra leken var att man fick många lappar och så fick man svara på frågor och medans man svarade på frågorna så fick man gå runt i en fyrkant det var roligt. L h så har jag varit hemma och varit inne på min iPad, varit ute och plattat håret och fixat mig. Ja det var allt jag har gjort idag bloggar imorgon😄😄

Av Maya Tolas - 24 maj 2013 16:57

Hej mina läsare idag så är det äntlogen fredag igen( JAAAAAAAAAA). Idag efter skolan så följde min kompis med mig hem det var kul. Vi har solat,ätit glass, sett på tv, men nu sitter vi ute och tar kort på varandra. Men senare idag så ska vi ner till unda och kolla när min brosa spelar fotbollsmatch.  

Av Maya Tolas - 23 maj 2013 16:26

Hello mina läsare iadg så har jag inte gjort så mycket förutom att fråga många kompisar om dom ville göra något men ingen kunde. och så har jag varit ute, ätit mat,sett på tv nu sitter jag och tittar på tv och bloggar och äter äpple<333333

Av Maya Tolas - 21 maj 2013 19:45

  Godkväll mina läsare igen. Nu har min kompis åkt hem så nu ser jag på halv åtta hos mig som är från min hemstad

Av Maya Tolas - 21 maj 2013 18:40

  Hello alla mina läsrare. Idag så har jag varit i skolan och haft idrott,matte,no,sv och engelska det var ganska kul. men efter skolan så åkte jag och min kompis Lova till ikea och åt mat och kollade.Sen åkte vi till torp och handlade godis . Nu har vi varit ute och tatt jätte många kort på varandra. Nu sitter vi och tittar på tv PUUUUUSSSSS

DAY

Av Maya Tolas - 18 maj 2013 16:50

 Godeftermiddag mina läsare. Nu har entligen sommaren kommit ( så härligt). Idag på morgonen så har jag varit på torp och handlat bikini,tröjor,ätit glass. efter så åkte jag hem och sola med tidning . Nu så står jag ute och grillar och lyssnar på musik. Ha en bra kväll  

Av Maya Tolas - 13 maj 2013 20:25

Godkväll mina bloggläsare idag i skolan så hade vi projekt Åleslån då ska man lära säg att överleva i skogen men idag så kunde jag ju inte vara med eftersom jag fortfarande har kryckor så då fick jag vara på sexornas två lektioner istället och det var roligt. Efter skoldagen så har jag varit hemma och pluggat........bläääää😣, bakat.......muuuums😋och slappat framför tv.......gööööttt😴. Nu sitter jag och försöker att få min nya mobil att funka!!!! Oj innan jag glömmer jag har faktiskt namnsdag idag:))))))

Av Maya Tolas - 12 maj 2013 14:27

 Godeftermiddag mina bloggläsare idag så har jag pluggat på mitt prov, fixat min garderob, varit på torp och varit på ikea.Nu ska jag på kalas till min kusin som har fyllt 10 år....hipp hipp hurra!!!

 

Ha en bra dag!

Kram M

Presentation


Hej jag heter Maya. Jag är en mode och fotbollstokig tjej som här kommer att skriva om My perfect life.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards