perfectlife

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

Allt som har hänt

Av Maya Tolas - 9 maj 2013 17:15

Godeftermiddag mina bloggläsare. Jag vet att jag inte har bloggat på länge och det är ju inte roligt men det är för att jag har gjort så mycket och jag kan inte blogg på telefonen för det har jag inte fixat en och jag har ju inte alltid med min ipad när jag ska någonstans. Igår så var jag och tittade på när min bror hade föräldrarmatch. Sen åkte vi till restaurang pingvin och åt en god pizza. Idag har jag varit och köpt handstöd där man har sina händer när man har kryckor . Jag har kryckor för att jag hade fotbollsträning i måndags och då skulle jag passa en pass till min kompis och då fastnade jag med fotgen i gräset och då fick jag jätte ont i låret och då gick jag och satte mig i gräset och då kom mamma  och kollade på låret och jag fick vatten på, jag kunde inte gå eller röra låret. Jag fick åka hem från träningen men äftersom jag inte kunde gå så fick mamam och en annan bära mig in till kansliet och lägga mig på en bänk medans mamma hämtade en som kunde köra hem mig för att jag cyklade ner. När jag kom hem så fick jag lägga mig i soffan och vila. Nästa dag så ringde pappa till vårdcentralen. När jag var vid vårdcentralen fick vi vänta i 10 min tills doktorn kom men till sist kom doktorn då sa han att jag hade fått en svår sträckning och vrickning. Jsg fick tästa gå på benet  det gick inte och så försökte jag att lyfta benet det gick inte häller så han sa att jag böhövde kryckor men han visste inte hur länge men tills jag kunde gå igen sa han. Så det är därför jag har kryckor men jag lovar att blogga senare ikväll.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maya Tolas - 10 juni 2013 07:18

Godmorgon mina bloggare. I veckan så har jag varit på fotbollsmatcher, bakat, varit med kompisar och solat. För några veckor sedan så var hela skolan ifrån ettan till sexan på Mollön vi cyklade dit utom jag eftersom jag var skadad där så gjorde vi ma...

Av Maya Tolas - 27 maj 2013 19:47

Hej mina bloggare idag så har jag varit i skolan, varit hemma, kollat på min,fotbollsträning det var jätte kul att kolla på träningen iallafall för att vara med kunde jag ju inte eftersom jag har blivit skadad, I skolan så har vi haft idrott, sv/ so ...

Av Maya Tolas - 24 maj 2013 16:57


Hej mina läsare idag så är det äntlogen fredag igen( JAAAAAAAAAA). Idag efter skolan så följde min kompis med mig hem det var kul. Vi har solat,ätit glass, sett på tv, men nu sitter vi ute och tar kort på varandra. Men senare idag så ska vi ner till ...

Av Maya Tolas - 23 maj 2013 16:26


Hello mina läsare iadg så har jag inte gjort så mycket förutom att fråga många kompisar om dom ville göra något men ingen kunde. och så har jag varit ute, ätit mat,sett på tv nu sitter jag och tittar på tv och bloggar och äter äpple<333333 ...

Av Maya Tolas - 21 maj 2013 19:45


  Godkväll mina läsare igen. Nu har min kompis åkt hem så nu ser jag på halv åtta hos mig som är från min hemstad ...

Presentation


Hej jag heter Maya. Jag är en mode och fotbollstokig tjej som här kommer att skriva om My perfect life.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards