perfectlife

Direktlänk till inlägg 10 juni 2013

Rubrik saknas

Av Maya Tolas - 10 juni 2013 07:18

Godmorgon mina bloggare. I veckan så har jag varit på fotbollsmatcher, bakat, varit med kompisar och solat. För några veckor sedan så var hela skolan ifrån ettan till sexan på Mollön vi cyklade dit utom jag eftersom jag var skadad där så gjorde vi massa olika stationer som evighetsstaffetten, pricka boll i mål men jag kunde inte vara me på stationerna men jag var inte på Mollön länge för att jag fick så ont där jag hade skadat mig så jag fick åka hem😥. Och så har jag varit på sjukhuset och kollat på mitt lår men dom hittade inget. Måste gå hejdå😘

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maya Tolas - 27 maj 2013 19:47

Hej mina bloggare idag så har jag varit i skolan, varit hemma, kollat på min,fotbollsträning det var jätte kul att kolla på träningen iallafall för att vara med kunde jag ju inte eftersom jag har blivit skadad, I skolan så har vi haft idrott, sv/ so ...

Av Maya Tolas - 24 maj 2013 16:57


Hej mina läsare idag så är det äntlogen fredag igen( JAAAAAAAAAA). Idag efter skolan så följde min kompis med mig hem det var kul. Vi har solat,ätit glass, sett på tv, men nu sitter vi ute och tar kort på varandra. Men senare idag så ska vi ner till ...

Av Maya Tolas - 23 maj 2013 16:26


Hello mina läsare iadg så har jag inte gjort så mycket förutom att fråga många kompisar om dom ville göra något men ingen kunde. och så har jag varit ute, ätit mat,sett på tv nu sitter jag och tittar på tv och bloggar och äter äpple<333333 ...

Av Maya Tolas - 21 maj 2013 19:45


  Godkväll mina läsare igen. Nu har min kompis åkt hem så nu ser jag på halv åtta hos mig som är från min hemstad ...

Av Maya Tolas - 21 maj 2013 18:40


  Hello alla mina läsrare. Idag så har jag varit i skolan och haft idrott,matte,no,sv och engelska det var ganska kul. men efter skolan så åkte jag och min kompis Lova till ikea och åt mat och kollade.Sen åkte vi till torp och handlade godis . Nu ha...

Presentation


Hej jag heter Maya. Jag är en mode och fotbollstokig tjej som här kommer att skriva om My perfect life.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards