perfectlife

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Maya Tolas - 6 april 2013 17:53

 

Jag var på en bröllopsbutik och kollade bröllopsklänningar till min morbrors tjej och då var man tvungen att ta av sig skorna eller ta på sig blå tosser på skorna.  När vi hade köpt en klänning så glömde jag ta av mig tossorna. Ingen av oss såg det eller märkte det. När vi var på Sportshoppen gick jag ur bilen och sprang till ingången. Gissa vad jag skratta när jag märkte att jag hade tossorna kvar på dojjorna........... Hahahaha


Av Maya Tolas - 6 april 2013 07:20

 


Har vaknat 07:00   för att åka till Grebbestad och titta på bröllopsklänningar till min morbros tjej vi ska gå in i en massa bröllopsklänningsaffärer vi ska nog vara i Grebbesta hela dagen. Vi kanske tar en sväng till Sportshoppen......jag BEHÖVER nya fotbollsskor!! Jag vill ha likadana som Zlatan, de var ascoola...tror det är Nike. Imrogon ska vi spela träningsmatch och då hade det passat bra med ett par nya pjukks!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Maya. Jag är en mode och fotbollstokig tjej som här kommer att skriva om My perfect life.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards